28 Ιουν 2010

Σχόλιο κ. Μπούκουρα

ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΤΕΚΙ:
  • "... κανείς δεν μπορεί να δώσει σημασία και βάρος σε όσα λένε, γράφουν και "επιχειρηματολογούν".Είναι σαν να λέμε "ανύπαρκτοι". Αέρας κοπανιστός. Θα μας ρωτήσετε, εσείς γιατί ασχολείστε μαζί τους;..."

ΤΑΣΟΥΛΗ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ, ΣΑΝ ΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΘΕΡΒΑΝΤΕΣ ΤΟΝ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΓΕ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΚΑΛΟ ΣΗΜΑΔΙ.

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ:

  • "...Διέσυραν και συνεχίζουν να διασύρουν όσο δεν γίνεται τον οργανισμό αυτοί που ποτέ προηγουμένως δεν είχαν ενδιαφερθεί (ούτε ενδιαφέρονται) για το καλό του."
ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΠΟΙΟΙ ΔΙΕΣΥΡΑΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ, ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ; ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ; ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗΣ ΑΝΟΙΑΣ. ΜΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΣΥΡΑΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΙΝΕ ΥΠΑΡΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ 12.000.000 DOLLARS.

ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΣΥΡΟΥΝ ΕΙΝΕ ΥΠΑΡΚΤΟΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΙ ΝΑΣΕ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ,

ΓΥΙΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ (Οχι σαν τη μάνα μου, εγώ έχω τελειώσει Γυμνάσιο)

Δεν υπάρχουν σχόλια: