23 Ιουλ 2010

ΠΡΟΣ "emphasisworld"...

Αγαπητέ κ. Κόντο,

Πρόσεχε λίγο τους γύρο σου, διότι προδίδουν μυστικά σου.! Ο Αμαξάς, ειδικότερα, γνωρίζει και (μας) μαρτυράει, σχεδόν όλο το ζουμί της συνέντευξή σου με τον πρόεδρο της Κοινότητας Μόντρεαλ... (Όχι τίποτα άλλο, αλλά να δίνει τροφή και στο "ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ"...)

Διάβασε το άρθρο του με τίτλο:

  • "Κεραυνοί … μετά τις αστραπές"
και θα δεις....
  • "Ο διευθυντής του EMPHASIS WORLD που παραβρέθηκε στη συνέντευξη τύπου και είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τον κ. Β. Μπαλαμπάνο διαπίστωσε πως και «οι δύο πλευρές πνίγονται σε μια κουταλιά νερό»."
Για να γνωρίζει κάποιος αυτά τα πράγματα, θα πρέπει να βρίσκεται πολύ κοντά σου...
  • "Με αγωνία περιμένω και εγώ να διαβάσω τι ειπώθηκε στη συνέντευξη τύπου, αλλά και στη συνέντευξη του κ. Μπαλαμπάνου."

Εδω μας δουλεύει κι'όλας, αφού παραπάνω ...προδίδεται ότι τα ξέρει όλα...

  • "Σύμφωνα με πληροφορίες ο Μητροπολίτης δεν θα απαντήσει σε ότι και αν μάθει (δεν βλέπει την ώρα). Φυσικά δεν είναι καθόλου σίγουρο αν θα αντέξει μια και εκτός από Άγιος Τορόντο είναι και άνθρωπος του Θεού … με μικρές αδυναμίες, όπως το να νιώσει πως τον πνίγει το δίκιο."
Το παραπάνω το αφήνω να πέσει ...χάμω!

1 σχόλιο:

Yiannis Kontos είπε...

Αγαπητέ ΠΕΡΙΔΡΟΜΕ

Εσύ το λες «ζουμί της συνέντευξης» ότι διάβασες στον «αμαξά» και το ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ «μεζέ της συνέντευξης».
Και των δυο σας στο φαΐ είναι ο νου σας ή τα συζητάτε πριν.

Τι φανταζόσουν πως υπήρχε περίπτωση να είχα "αμαξά" κανένα που να βρίσκεται μακριά μου και πολύ περισσότερο "απέναντί" μου;

Έχω και εγώ "συντακτική επιτροπή" και συνεργάτες που τα συζητάμε και αποφασίζουμε τι θα βγάλουμε και πως θα το βγάλουμε προς τα έξω.

Την ώρα που έγραψε ο "αμαξάς" το σχόλιο του το μόνο που ήξερε από εμένα ήταν πως παραβρέθηκα στην συνέντευξη τύπου και ότι την επόμενη ημέρα μου έδωσε συνέντευξη ο κ. Μπαλαμπάνος.

Του είπα πράγματι "πως έχω την αίσθηση πως και οι δύο πλευρές πνίγονται σε μια κουταλιά νερό" και πως όλα τα άλλα θα τα διαβάσει όταν κάνω την απομαγνητοφώνηση γιατί είναι τόσα πολλά που ούτε και εγώ τα θυμάμαι.

Τώρα εσύ από που κατάλαβες ότι τα ξέρει όλα! Εκτός και αν μίλησε κρυφά με τον κ. Μπαλαμπάνο.

Μακάρι να τα ήξερε και να σας τα έλεγε, για να γλυτώσω και ένα κάρο γράψιμο.

Γιαννης Κοντος