5 Φεβ 2010

Ούτε χαρτορίχτρα ...

ΟΎΤΕ χαρτορίχτρα να ήμουν, ο μπαγάσας...
  • Κοιμήθηκα, για λίγο, όρθιος και να το όνειρο: Ήρθαν λέει κάτι επαγγελματίες δημοσιογράφοι και μου πήραν το ...ψωμί απ' το χέρι. Ξύπνησα αμέσως, έτρεξα στον υπολογιστή κι' άρχισα να γράφω εκείνο το ...ανεπανάληπτο άρθρο μου με τίτλο... " Άρχισαν τα προ-βληματάκια-μου"!!!
Δεν ξέρω αν με βοήθησε ο Θεός ή ο όρθιος ...ύπνος μου, αλλά έπεσα διάνα.! Μόνο που δεν μπόρεσα να φανταστώ ότι θα μου πάρουν Ο,ΛΟ το ψωμί... Τι άνθρωποι είναι αυτοί ρε παιδί μου; Τι φαταούλες; Δεν αρκούνται στις τόσες διαφημίσεις τους, για τις οποίες τρώγονται μεταξύ τους σαν τα λυσσασμένα σκυλιά; Εγώ τι τους πείραξα; Ούτε μια διαφήμιση έχω καταχωρημένη..
  • Μήπως τους πείραξαν τα ...μαργαριτάρια μου; Τά'θελαν κι' αυτά ...αποκλειστικότητα; Έλεος πια...
Καθ' ότι όπως σωστά καταλάβατε, λίγες μόλις ημέρες μετά τη δημοσιοποίηση των φόβων μου, κυκλοφόρησαν και οι τρεις τους, ("Ελληνικός" "Ελληνοκαναδικός" και ¨εβδομάδα" με ...κύριο θέμα τα πράματά μου!
  • Καλά οι "πατρίδες" μπορεί και να μη ξανακυκλοφορίσουν, (απ' ότι πληροφορούμε..), αλλά τους τσιγκλώ, μήπως και ...θυμώσει ο Θωμάς!!!

Εκεί, λοιπόν, που με διάβαζα εγώ και ο ΜΗΔΕΝ αναγνώστης μου, νάσου και, όχι μόνο με διαβάζουν ΌΛΟΙ οι ...επαγγελματίες "δημοσιογράφοι" της παροικίας, αλλά και κάποιες χιλιάδες (ή μήπως εκατομμύρια;) αναγνώστες τους ..!

  • Τι λέτε; Είναι καιρός να βγω μια βόλτα για λίγο...καρπό για τη γελαδίτσα..; Να περιμένω λίγο ακόμα; ΟΚ. Ο,ΤΙ πει το κοινό μου, πλέον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: