1 Φεβ 2010

Άρχισαν τα ...προβληματάκια μου

ΔΕΝ πέρασε καλά - καλά ένας μήνας και νά'σου τα προβληματάκια μου... Εκεί που πίστεψα ότι θα έχω ...ψωμί με τους νεόκοπους "ψιθυριστές" της Pape, μπαμ και τέζα ο ...φουκαράς! Έπιασαν το κόλπο οι δικοί μου, και άρχισαν να ασχολούνται οι ίδιοι μαζί μου, αφιερώνοντας ολόκληρη, σχεδόν, τη σελίδα τους σε μένα και ανεβάζοντας τους αναγνώστες μου κατά 2-3 !!! Τώρα εγώ τι να κάνω; Να συνεχίσω να ασχολούμαι, μαζί τους δηλαδή με τη σελίδα τους η οποία ασχολείται με μένα; Να παίξω δηλαδή τάβλι ...μόνος μου, όπως με ...διορατικότητα προέβλεψαν; Θα το πιω κι' αυτό το πικρό ποτήρι, τελικά, αλλά δώστε μου λίγο χρόνο να βρω μια ακόμα καρέκλα να κάθομαι και στη μεριά του ...αντιπάλου μου, ώστε να μην αναγκάζομαι να ...γυρίζω το τάβλι, μια από δω και μια από κει.!!! Δεν θ' αργήσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: