13 Φεβ 2010

Η "πληροφόρηση"...

Η πληροφορίες μου, σχεδόν κατά 99.9%, είναι αξιόπιστες. Προχθές ένας φίλος, σύμβουλος της Κοινότητας μου είπε ότι :
  • 1. Με απόφαση του Δ. Συμβουλίου αντικαταστάθηκε από την προεδρεία της Επιτροπής Κτηρίων ο πρόεδρος κ. Δαλακούρας, και
  • 2. Κοινοτικός Σύμβουλος ζήτησε με πρότασή του την απομάκρυνση ενός παπαγάλου από τα γραφεία της Κοινότητας.
Σήμερα ξεφυλλίζοντας την εφημερίδα "Ελληνικός Τύπος", έτρεξα στην παρουσίαση της συνεδρίασης του Δ. Συμβουλίου για να επιβεβαιώσω τις πληροφορίες μου. Σας βεβαιώ ότι ΔΕΝ είδα ουδεμία αναφορά για τα παραπάνω δυο θέματα, ούτε στην πρώτη σελίδα αλλά ούτε και στη ..."συνέχειά" στη σελίδα 11, ενώ υπήρξε δις αναφορά στα 3. 000 δολάρια που έδωσαν οι σύλλογοι της Καστοριάς (συγχαρητήρια) για το νέο Πολιτιστικό Κέντρο...
  • Θύμωσα λίγο παραπάνω, έτρεξα στον πληροφοριοδότη μου και ύστερα από κάποια ...μπινελίκια, για το ψέμα του, αναγκάστηκε να πάρει όρκο στα παιδιά του ότι μου είχε πει την αλήθεια!!!
ΚΑΙ βέβαια τον πίστεψα και με τη σειρά μου ρωτάω: Αυτή είναι η ενημέρωση των αναγνωστών σας κ. κ. του Συγκροτήματος;
  • Γιατί ποιήσατε την ...πάπια στην αντικατάσταση ενός μέλους του εκτελεστικού, ενώ αποκρύψατε πρώταση συμβούλου (!) για το ...ξωπέταμα του πουλιού ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: