23 Φεβ 2010

ΤΟ Ζόρι των ...Εκδιδομένων και Μη.

Τίτλος: "Μεγάλο ζόρι τραβούν όσοι δεν "εκδίδονται" Γράφουν λοιπόν οι "ψιθυρίστριες":
  • "Το σκέφθηκε από δω, το σκέφθηκε από κει, σου λέει, πώς να βγάλω τα απωθημένα μου, τη ζήλια, τα "άη σιχτίρ" που έχω "φάει" ως τώρα; "

(σ.π. κρίνετε εξ ιδίων, προφανώς;)

  • "Δεν έχω ούτε χρήματα, ούτε υποστήριξη, πως θα κάνω όση περισσότερη ζημιά μπορώ; Θα βγάλω "εφημερίδα" στο Ιντερνέτ".
(σ.π. Ενώ σεις κύριε που έχετε (ή για να έχετε) χρήματα, την εκδίδετε στον πεζόδρομο).
  • "Εκεί θα γράφω ό,τι θέλω, θα κατηγορώ όποιον θέλω, και κυρίως θα αποκτήσω την χαμένη μου αυτοεκτίμηση! Ούτε γάτα ούτε ζημιά."
(σ.π. Και βέβαια θα γράφω ότι νομίζω σωστό, ενώ την αυτοεκτίμηση σας τη χαρίζω, διότι μου φτάνει η εφ όρου ζωής (μου) εκτίμηση μεγάλης μερίδας ομογενών και όχι μόνο. )
  • "Καλά τα σκέφθηκες, μωρέ συμπάροικε, αλλά σου ξέφυγε κάτι .
(σ.π. ήταν από τη ρεβιθάδα...)
  • "Στο καφενείο, της γειτονιάς, έχεις πιο πολλές πιθανότητες να διαδόσεις τα παραμύθια σου..."
(σ.π. Από κει ξεκίνησα τη διάδοση των παραμυθιών μου, αλλά πολύ σύντομα, είναι αλήθεια, έφτασαν και σε σας. Πάντως τα αντανακλαστικά των καφενόβιων είναι ...λίγο πιο γρήγορα από τα των "δημοσιογράφων" όπως εσείς...) Και γάτα και ζημιά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: