25 Μαρ 2010

Είναι Θλιβεροί σαν άνθρωποι...ή βρήκε η κοπριά τα λάχανα

Ένα ακόμα αξιόλογο ...πόνημα, ενός νέου συμβουλάτορα προς τον "Παλιό Φίλο" του. Απολαύστε το: Ανώνυμος είπε... Palie file. Adika xodeveis to xrono soy. O Peridromos kai kathe peridromos, ti doyleia toys kanoyne. Dimokratia exoyme kai mexri ena simeio to travane to skoini. Den einai xazoi na paravoun ta oria kai na toys rixoun stin psirou. Den asxoleitai kaneis mazi toys, alla kalo einai na yparxoun.Pistepse me, einai thliveroi san anthropoi. Exoyn provlima aytoektimisis, den exoyn kataferei tipote sti zwi tous, kai eilikrina, enas ethelontis poy svinei keria stis ekklisies mas, gia paradeigma, exei perissotero aytosevasmo apo aftoys. Astous na aytokarfwnontai. To kalo einai pws dimiourgoun omada (emas) poy exoyme ygii psihologiki kai koinwniki zwi.Oi Peridromoi kai osous ennoeis remalia itan einai kai tha einai. Oloi gnwrizoun to poion tous. Giati loipon theleis na stamatisoun na ekdilwnoun tin antikoinwnikotita tous?Prosexe na min peseis sti loumpa kai tous epitetheis. Ayto theloun. O deilos prokalei opoion "anavei" efkola, ton afinei na toy epitethei (toy deilou) gia na katigorisoyn oi arxes opoio toy epitithetai. Kai meta to paizei thyma. Kai to gelio einai pws o kosmos toys lypatai... Astous, na gelame mazi tous. Sto klouvi, sto klouvi...Kalo kanoun, na to thimasai... 23 Μαρτίου 2010 1:26 π.μ Το παραπάνω ...κείμενο, είναι ενός νέου ...φρούτου, ίσως και ...λάχανου, το οποίο βρήκε την κοπριά του και θέλησε να της βάλει ένα συμβουλευτικό χεράκι, μπας κι' αποφύγει (η κοπριά) τα χειρότερα... Το βρήκαμε ενδιαφέρον για το ...ήθος του και βέβαια τον πλούτο του λεξιλογίου του, και θα προσπαθήσουμε να το μεταφράσουμε στην ελληνική γλώσσα (την οποία πιθανόν το ...λάχανο - όπως και η κοπριά - δεν γνωρίζουν...) ώστε να γίνει κτήμα περισσοτέρων αναγνωστών... Γράφει λοιπόν:
  • " Παλιέ φίλε, άδικα ξοδεύεις το χρόνο σου. Ο Περίδρομος και κάθε περίδρομος, τη δουλειά τους κάνουνε. Δημοκρατία έχουμε και μέχρι ένα σημείο το τραβάνε το σκοινί. Δεν είναι χαζοί να παραβούν τα όρια και να τους ρίξουν στην ψειρού. Δεν ασχολείται κανείς μαζί τους, αλλά καλό είναι να υπάρχουν."...
(σ.π. 1. Καλώς ήρθες στον περίδρομο, αλλά γιατί δεν τηλεφωνείτε τον ..."παλιό φίλο" να τον συμβουλέψετε με την άνεσή σας; 2. Καλό είναι που είστε δημοκράτης, αλλά εκείνο το "σκοινί" και η "ψειρού" κάτι μου θυμίζουν... Κάποιο έντυπο τα έγραφε αυτά τα ..."φυλακίστηκα" λόγια, κατά κόρον τον τελευταίο καιρό... Κάτι μου λέει ότι είστε τα ίδια ...λάχανα τα οποία αυτοκαταργηθήκατε, μαζί με τη σελίδα σας, πριν 2-3 εβδομάδες, αν δεν κάνω λάθος, αλλά τι σημασία έχει;... 3. Και βέβαια δεν ασχολείται κανείς (σοβαρός) μαζί μας, αλλά μόνο εσείς 4. Ευχαριστούμε που μας επιτρέπετε, επιτέλους, να υπάρχουμε !)
  • "Πίστεψέ με, είναι θλιβεροί σαν άνθρωποι. Έχουν πρόβλημα αυτοεκτίμησης, δεν έχουν καταφέρει τίποτε στη ζωή τους, και ειλικρινά, ένας εθελοντής που σβήνει κεριά στις εκκλησίες μας, για παράδειγμα, έχει περισσότερο αυτοσεβασμό από αυτούς."...

(σ.π. 1. Η ...κοπριά σου είναι παμπόνηρη, δεν σε πιστεύει εύκολα, όσο κουράγιο και να προσπαθείς να του δώσεις... 2. Για τα περί αυτοεκτίμησης, μάλλον κρίνετε εξ ιδίων. 3. Δηλαδή ο εθελοντής που σβήνει κεριά, δεν έχει απόλυτο αυτοσεβασμό αλλά, απλά, ... περισσότερο; Τόσο ...ψηλά, λοιπόν, βάζετε τους εθελοντές, εκεί στην "καλλίτερη δημοσιογραφική ομάδα";)

  • "Άστους να αυτροκαρφώνονται. Το καλό είναι πως δημιουργούν ομάδα (εμάς) που έχουμε υγιή ψυχολογική και κοινωνική ζωή."...

(σ.π. Δηλαδή; Μόνοι σας διαπιστώσατε την υγιή ψυχολογική και κοινωνική ζωή, ή σας το είπαν κι' άλλοι; Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία σας να αντιληφθείτε ποιος καρφώνει ποιόν, αλλά μη τα θέλω και όλα...! Εύχομαι στην ομάδα σας να μεγαλώνει, χρόνο με το χρόνο... Ίσως, κάποιος με μυαλό, βρεθεί ανάμεσά σας για το καλό της παροικίας και της ενημέρωσής της ειδικότερα!)

  • " Οι Περίδρομοι (!) και όσους εννοείς ρεμάλια ήταν, είναι και θα είναι. Όλοι γνωρίζουν το ποιόν τους. Γιατί λοιπόν θέλεις να σταματήσουν να εκδηλώνουν την αντικοινωνικότητά τους;"...

(σ.π. Συμφωνούμε απόλυτα με τους ...βαθυστόχαστους χαρακτηρισμούς σας, οι οποίοι δείχνουν μάλλον το δικό σας ποιόν. Θα προσπαθήσουμε να μη σταματήσουμε αφού τόσο πολύ το ζητάτε...)

Και τώρα αρχίζουν οι ...επιστημονικές συμβουλές του:

  • "Πρόσεχε να μην πέσεις στη λούμπα και τους επιτεθείς. Αυτό θέλουν. Ο δειλός προκαλεί όποιον "ανάβει" εύκολα, τον αφήνει να του επιτεθεί (του δειλού) για να κατηγορήσουν οι αρχές όποιο του επιτεθεί. Και μετά το παίζει θύμα. Και το γελοίο είναι πως ο κόσμος τους λυπάται... Άστους να γελάμε μαζί τους. Στο κλουβί, στο κλουβί... Καλό κάνουν, να το θυμάσαι..."

(σ.π. Το παραπάνω κείμενο απαντά, από μόνο του, στο ποιος είναι δειλός, και ποιος χρειάζεται ψυχίατρο. Τι περισσότερα μπορώ να πω εγώ;)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί Αναγνώστες του Περίδρομου,
Η δημοσιογραφική δεοντολογία και τα πρότυπα περιλαμβάνουν τις αρχές της δεοντολογίας και καλής πρακτικής, όπως ισχύει για τις ειδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι. Ιστορικά και επί του παρόντος, αυτό το υποσύνολο των μέσων ενημέρωσης η δεοντολογία είναι ευρέως γνωστή ως επαγγελματική για δημοσιογράφους "κώδικας δεοντολογίας τους" ή οι "κανόνες της δημοσιογραφίας". Οι βασικοί κώδικες και κανόνες που συνήθως εμφανίζονται σε καταστάσεις συντάσσονται από επαγγελματικές ενώσεις δημοσιογραφίας και των ατομικών εκτύπωσης, εκπομπής, και σε απευθείας σύνδεση οργανισμούς ειδήσεων.

«Κάθε οργάνωση ειδήσεων έχει μόνο την αξιοπιστία και τη φήμη της να επικαλεστεί. "

Ο Περίδρομος και κάθε Περίδρομος παραμένει ανώνυμος για αυτονόητους λόγους. Μην ασχολείστε.

Ανώνυμος είπε...

Με άλλα λόγια ο παρα πάνω Ανώνυμος θέλει να μας πεί ότι πρέπει να ανατρέχουμε στο συγκρότημα Κρανιά όταν θέλουμε να πληροφορηθούμε γνήσια και ανεπηρέαστα ΝΕΑ, το οποίον ακολουθεί πιστά την λεγόμενη Δημοσιογραφική Δεοντολογία (για την οποία μας τσαμπούναγε ο Πάππας στο Εμφασις του φίλου του του Κόντου).
Το ως άνω συγκρότημα αποτελείται από παλαίμαχους δημοσιογράφους λειτουργούς, όπως π.χ ο Κώστας με απολυτήριο με έπαινο από το Μοντεσοριανό νηπιαγωγείο Καλαμαριάς, ο Ηλίας με προικώον το δίπλωμα δημοσιογραφίας,ο Τάσσος με φιλοσοφία ήξεις αφίξεις από την διεύθυνση του σοβαρού εντύπου και ο Γεράσιμος συνδυάζει το τερπνον μετα του οφελίμου.
Διαβάζετε ΤΥΠΟ να ενημερωθείτε.
Εμείς θα πιστέψουμε ότι ο Γκέκιος και ο Πάππας απέχουν ΜΟΝΟ οταν το δημοσιεύσει ο ΤΥΠΟΣ. Γκέκε;

Ανώνυμος είπε...

TA MME INE MIA OMADA ME TA IDIA SYMFERONDA*

Prepi na do8i ena telos sto na nomizis pos skeptese ,na do8i ena telos sto oti H' skepsi ine mia apli pliroforia H' opoia den se afora kai poli
kai to telos prepi n'arxisi apo pou pliroforise. .

O Peridromos arxise poli apla me mia sovarotita na mas enimeroni kai kata kapion tropo na mas ginete ka8imerina aparetitos bravo tou ,,,kator8ose se takto xrono na mpi se polla nikokirigia me tin kaloproereti kai vasiki pro-ipo8esi oti den sas stixizi tipote rixte mai matia sta parikiaka dromena,enimero8ite kai parte 8eseis .Sta meta tis paretisis tou K.Menegaki itan poli sostos kai pragmatika mas edose na katalavoume kai na mpoume sto 8ema pio
sintetagmenoi alla oxi san (Plin8ous Ataktos Eirhmenoi)8a parakalousa sto egkis mellon na an8isoun pio polloi blogers n'anafer8oun se plista mizona 8emata tis kinotitos mas os episis kai sto egkis mellon n'arxisi H kinotis
na ekdidi ena dikos tis entipo kai na stamatisoume na exoume sikrotimata ,Xampos xamos kai file apo ta palia

Medikos