1 Ιουν 2013


Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του...





Σωστή η απάντηση Καλαντζή στον Παναγιώτη Ψωμιάδη, αν και δεν πήρε ο άνθρωπος μόνος του το θάρρος. Θυμίζουμε το ρεπορτάζ από συνάντηση των Σαμαρά-Ψωμιάδη, μετά την πρώτη καταδικαστική απόφαση του Ψωμιάδη:


15/04/2011 [via skai] Πλήρη πολιτική στήριξη στον καταδικασθέντα περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτη Ψωμιάδη, προσέφερε την Παρασκευή ο Αντώνης Σαμαράς, μετά τη συνάντησή τους στο αεροδρόμιο «Μακεδονία». Ο πρόεδρος της ΝΔ αρχίζει περιοδεία στη Θράκη.

«Μιλήσαμε με το φίλο Παναγιώτη Ψωμιάδη, τον Περιφερειάρχη μας. Του δηλώσαμε την αγάπη που έχει όλη η ΝΔ γι' αυτόν», δήλωσε ο Α.Σαμαράς μετά την συνάντηση στο αεροδρόμιο Μακεδονία.

Από την πλευρά του, ο Π.Ψωμιάδης ανέφερε: «Πολλές ευχαριστίες στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, σε όλο το κόμμα, ιδιαίτερα στον πρόεδρό μας τον Αντώνη Σαμαρά γιατί και πριν και μετά τη δίκη ήταν δίπλα μου. Συνεχίζει να είναι δίπλα μου σε καθημερινή βάση και όπως έχω δηλώσει και εγώ, είμαι δίπλα στον Αντώνη Σαμαρά. Είναι η κυρίαρχη σήμερα δύναμη, όχι μόνο της ΝΔ, αλλά ολόκληρης της κεντροδεξιάς.»

Η ιστορία θυμίζει και τη σχέση Βενιζέλου-Τσοχατζόπουλου. Λίγο μετά την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, ο Βενιζέλος κρέμασε τον ίδιο άνθρωπο που υποστήριξε [με αντάλλαγμα τον κομματικό του μηχανισμό] στα μανταλάκια. Δυστυχώς, οι Σαμαράς-Βενιζέλος είναι φτιαγμένοι από το ίδιο πολιτικό καλούπι. Αυτό της υποκρισίας.

Όσο για τον Παναγιώτη Ψωμιάδη; Γλύτωσε η Θεσσαλονίκη από έναν αρρωστημένο λαϊκισμό

Δεν υπάρχουν σχόλια: