19 Αυγ 2010

Η ..."παιδική Χαρά"!

ΧΘΕΣ βράδυ, συναντήθηκα με έναν παλιό καλό φίλο και αντί για οτιδήποτε άλλο μου λέει: "Τι κάνει η παιδική χαρά;"
Ξαφνιάστηκα λίγο διότι δεν έχω σχέση με κάποια παιδική χαρά, όπως του είπα, και πως αυτή που λειτουργεί στη γειτονιά μου δεν τη βλέπω συχνά καθότι λίγο απόμερα από μένα...
Κατάλαβε πως δεν ...κατάλαβα και μπήκε αμέσως στο ...ψητό! Όχι αυτή, μου λέει, αλλά η νεοεκλεγείσα "παιδική χαρά" του καθηγητή Γκέκα, που εκλέχτηκε στην Κοινότητα...
Και γιατί τη λες "παιδική χαρά" τον ρωτώ;
Μα δεν βλέπεις, μου λέει. Ένα ολόκληρο Καλοκαίρι τώρα ασχολούνται με τη μετακόμιση των γραφείων, των φωτογραφίων και των καμπινεδων..!
Δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο... Κρεμάνε, ξεκρεμάνε, αδειάζουν καμπινέδες, τους βγάζουν έξω, τους ξαναγεμίζουν με φακέλους, έχει μεγάλη πλάκα σου λέω... Πρέπει να πας να δεις το τι γίνεται!
Τώρα, λένε, περιμένουν το σκιτσογράφο να φτιάξει και τα σκίτσα των άλλων π. προέδρων, - διότι δεν έχουν τις φωτογραφίες τους,- για να τις κρεμάσουν γύρω - γύρω, ώστε να μη φαίνεται άδειο το ...μαγαζί, αφού το άδειασαν από προσωπικό...
το οποίο έκλεισαν μέσα στις ποντικοφωλιές, όπως τον παλιό καλό καιρό...

1 σχόλιο:

ANAGNOSTHS είπε...

OTAN O DIAOLOS DEN EIXE TI NA KANEI EKANE AFTO POY LENE OTI EKANE...
TORA POU H PAIDIKH XARA DEN THELEI (H DEN MPOREI;) NA KANEI KATI ALLO, ALAZEI TA GRAFEIA, KREMAEI KAI XEKREMAEI FOTOGRAFIES KAI METAKINEI TOYS KAMPINETS APO DO KAI APO KEI...
PROVLEPO NA DOYME KIALLA MEXRI NA THN APOTELIOSOUN TH FOYKARIARA THN KOINOTHTA, OI SYNEHISTES THS... DEKAETIAS.
"ANAGNOSTIS"