10 Αυγ 2010

Ουτιδανός ή ...τενεκές;

Γράφει:

  • "Μήπως όμως βάζοντας το όνομά σου τρέμεις ότι αμέσως θα δουν όλοι πόσο ουτιδανός ανθρωπάκος είσαι; Μήπως λέω, μπορεί να τρέμεις κάποιες αποκαλύψεις σε βάρος σου; Όλα στη φόρα λοιπόν - και πρώτα τα δικά σου!"
ΕΔΩ αγαπητοί μου αναγνώστες, βρήκα τον μπελά μου... Ο άνθρωπος που ενοχλείται από τη φράση "τενεκέδες ξεγάνωτοι" (ή όχι) "παπαριές" και "καβάλησαν το καλάμι", χρησιμοποιεί άνετα και χωρίς ντροπή τη λέξη "ουτιδανός", νομίζοντας ότι δεν έχει σχέση με τον υπόκοσμό του, αλλά με την ...επιστημονική κοινότητα στην οποία (θέλει να, ή νομίζει ότι) "ανήκει"!
ΑΥΤΟΣ. λοιπόν, ο ...γανωμένος τενεκές, χρησιμοποιεί τη φράση "ουτιδανός ανθρωπάκος" ώστε να εκτιμήσουμε καλλίτερα τις επιστημονικές του γνώσεις!!!
Τα "ουτιδανός" στους ...δικαστές κύριε, ενώ σε μας τους κοινούς θνητούς το "τιποτένιος" και το "μηδαμινός" διότι το αντιλαμβανόμαστε καλλίτερα..., πέρα του ότι δεν κρύβει και ΤΟ ..ΕΠΊΠΕΔΟ

ΤΕΛΟΣ, πέρα του ότι δεν θα δεχθώ ποτέ μου να βγουν όλα τα άπλυτά μου στη φόρα, εκτός κι΄αν μου τα ...ξεβγάλουν άθελά μου, - είναι και πολλά π' ανάθεμά τα - θα αναρωτηθώ: Γιατί " και πρώτα τα δικά σου";

Δεν υπάρχουν σχόλια: