13 Σεπ 2010

Περί Καπνίσματος...

ΨΕΥΤΙΚΗ ΖΩΗ ΔΕ ΣΕ ...ΓΟΥΣΤΑΡΩ.!


ΕΙΝΑΙ δικαίωμα του καθένα – και βασικά του κ. Ρούτη – τόσο το να καπνίσει ένα τσιγάρο, όσο και να μη “γουστάρει την ψεύτικη ζωή» (του;). Όμως δεν είναι καθόλου δικαίωμά του να μολύνει το χώρο όπου βρίσκομαι κι΄εγώ για να εργαστώ, να πιω έναν καφέ, να γευματίσω ή τέλος πάντων να κάνω ό,τι θέλω, χωρίς να ενοχλώ κάποιον γύρο μου...

ΕΤΣΙ κ. Ρούτη, η ...κακή ελληνική κυβέρνηση του ΠαΣοΚ (σήμερα) δεν σας απαγορεύει το κάπνισμά σας, αλλά απλά προσπαθεί να προστατέψει εμένα - ο οποίος της το ζήτησα - από την μόλυνση που προκαλεί η δική σας - σεβαστή – συνήθεια του καπνίσματος...

ΤΟ τσιγάρο, λοιπόν, σπίτι σας κ. Ρούτη ή έστω στο δρόμο, αν κι΄εδώ έχω τις κάποιες αντιρρήσεις μου, διότι είναι ΚΑΙ δικός μου δρόμος.!!!

ΛΑΘΟΣ θέμα διαλέξατε κ. Ρούτη, για να (μας) παρουσιάσετε τον αντι-Παπανδρεϊσμό σας...

ΑΥΤΑ για ΤΩΡΑ...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΤΑΤΕ κ. ΡΟΥΤΗ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΜΑΤΑΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΡΕΥΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΡΙΝ ΑΒΡΟΤΗΤΑΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ.
ΟΥΔΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Η ΑΥΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΣ Ο "ΕΛΛΗΝΑΣ".
ΤΙ ΔΟΥΛΙΑ ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ (ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΚΟΜΑ ΕΝΟΩ ΚΟΜΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΚΟΜΑ). ΠΕΡΙΣΥ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΑΠΕΤΟΛΜΗΣΕ ΑΛΛΑ ΑΠΕΤΥΧΕ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΤΗ ΦΟΡΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ.

ΣΑΣ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ
ΦΑΙΔΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί κύριοι χάνεται το δάσος για το δέντρο...Αν θέλετε να μιλήσουμε για αντι-παπανδρεϊσμο να το κάνουμε.. αλλά για εσάς αυτό είναι το δέντρο.
Οι απόψεις μου για το τσιγάρο και για το κάπνισμα γενικότερα είναι σαφείς στο άρθρο μου.. Δηλώνω ξεκάθαρα ότι είμαι ενάντια στο κάπνισμα αν θέλετε να καταλάβετε αυτό που λεω.. αλλά είμαι και ενάντια στην υποκρισία των «ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ» που μιλάνε να προστατέψουν την υγεία του λαού και αφήνουν τον ίδιο τον λαό εκτεθειμένο στα χημικά απόβλητα του χρωμίου και άλλες θανατηφόρες ουσίες που έχουν μολύνει τα ποτάμια και την ατμόσφαιρα.. αλλά είπαμε για αυτούς το αφεντικό είναι το μονοπώλιο. Ο Γιωργάκης το παιδί που ήταν σύμφωνος με τα μαλακά ναρκωτικά έγινε τώρα της δίωξης του καπνίσματος.. και καλά κάνει... αλλά κοιτάξτε λίγο τα δεινά που έχει φέρει στην Ελλάδα και που έχει πάρει τον τίτλο σαν την «χειρότερη κυβέρνηση από την μεταπολίτευση» Δείτε την ανεργία, την ακρίβεια, τα μεροκάματα, τις συντάξεις...μη σας τυφλώνει ο ακράτητος Παπανδρεϊσμος. Δυναστεία είναι και δυναστεύει μέχρι να τον πάρουν με τις πέτρες.. . . Ξαναδιαβάστε το άρθρο μου με λίγη καλή θέληση και ίσως φύγει το δέντρο «Παπανδρεισμος λέγεται» που σας κρύβει το οπτικό πεδίο και παίρνει μακριά σας κάθε αμεροληψία..
Και δεν ειμαι ο Ιουδας να σας ασπαστω...απλα ενας σε ολους ειμαι και εγω...
Πλατων Ρουτης