26 Απρ 2010

Η μόδα των επιστολών...

ΜΟΔΑ έγιναν οι επιστολές, στη διάρκεια του τελευταίου διμήνου, παρ' όλη την κατρακύλα των τηλεφωνικών τελών... Επιστολή Σκλάβου προς "Ε.Τ." και Κρανιά, επιστολή μητροπολίτη προς Κοινότητα, επιστολή "Τύπου" και Συντακτικής Επιτροπής προς μητροπολίτη και επιστολή μητροπολίτη προς "Ε.Τ." Κρανιά και Συντακτική του Επιτροπή.... Δεν μας έφταναν, λοιπόν, τα μπερδέματα με όλες αυτές τις επιστολές, και νάσου ...ξεφυτρώνει ένας "ανώνυμος" επιστολογράφος, προς τον επώνυμο πλέον "ψιθυριστή", και ο οποίος προσπαθεί να εξηγήσει μέσα από την ...κοσμοθεωρία του, τα ανεξήγητα !!! Βέβαια δεν μπορώ να ασχοληθώ λεπτομερώς μαζί του, αλλά θα τον τιμήσω αρκούντως αφού είναι ένας από τους ...πολύ λίγους φανατικούς αναγνώστες μου. Αρκεί να φανταστείτε ότι είναι ο ίδιος αναγνώστης (μου) ο οποίος ξεκινάει τη σελίδα των "ψιθύρων" ανώνυμη, βλέπει την επιτυχία της, την υπογράφει ως "επιμελητής στήλης" και στη συνέχεια στέλνει ...επιστολή στον εαυτό του (!!!) για τους πιθανούς λόγους... εξαφάνισης του "περίδρομου"!!! Πείτε μου, λοιπόν, έναν λόγο για τον οποίο ΔΕΝ θα πρέπει να διπλασιάσω, τουλάχιστον, τις επισκέψεις μου στον ψυχίατρό μου... ...Αφήστε αγαπητέ μου στους άλλους να τα ...λέτε ! Για σας "κρείττων το σιγάν"!