12 Σεπ 2012


ΒΟΗΘΑΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ...ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ !!

του Βλάση Γωγούση
Το αίμα στο κεφάλι μου ανέβηκε πρωί-πρωί σήμερα, αγαπητοί μου φίλοι , όταν διάβασα την ειδοποίηση που μού ’στειλε η Δ ! ΔΟ Υ Θεσσαλονίκης !
« Επειδή μέχρι σήμερα - έγραφε - δεν έχετε ανταποκριθεί στις σχετικές προσκλήσεις μας για
τακτοποίηση των ληξιπρόθεσμών οφειλών σας , είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε στη λήψη σε βάρος σας μέτρων, όπως προβλέπεται από τον νόμο .»
Βρε , βρε, , βρε , -λέω τώρα εγώ – τι νόμοι είναι αυτοί κύριε Έφορε, τι νόμοι που εμένα για 
919,43 Ευρουλάκια μου τρίζετε τα δόντια ( η μάλλον τις …μασέλες σας-δεν λένε με διπλές μασέλες τρώνε οι εφοριακοί
 -όχι εσείς , είμαι βέβαιος - ) εννοώ τους άλλους τους …πολλά υποσχόμενους ούτε τους αγγίζετε.
Στον λόγο της τιμής μου ,συμπατριώτες μου, πρώτη φορά, σας διαβεβαιώνω, πρώτη φορά , ύστερα από 53 χρόνια, - για λίγες μόνο μέρες καθυστέρησα - λόγω… κουρέματος- το παραπάνω ποσό...
Δεν φθάνει βέβαια μόνο η απειλή, μου βάζουνε (για λίγες μέρες καθυστέρηση ) και 45,97 ΕΥΡΩ …πρόστιμο.!
Και βέβαια επειδή εγώ περιουσιακά στοιχεία δεν κατέχω (που λεν κι` οι Κρητικοί), το μόνο που μπορούν να μου κατάσχουν είναι τα …τρία BAY PASS μου, το μόνο κέρδος που απόκτησα από την μακροχρόνια προσφορά και τους αγώνες μου γι` αυτόν τον τόπο...
Διάβασα χθες φίλοι μου στον ημερήσιο τύπο, ότι συνελήφθη φοροφυγάς για οφειλή ...10 εκατομμυρίων ΕΥΡΩ !!.
Και σας ρωτώ: Έτσι ξαφνικά, μέσα σε μία μέρα έφθασε ο «περί ου» να χρωστάει 10 εκατομμύρια ΕΥΡΩ ;
Κάποια στιγμή δεν χρωστούσε κι` αυτός 900 Ευρώ , όπως και γω;
Γιατί τότε δεν παρενέβη ο έφορός του απειλώντας τον με κατάσχεση;
Γιατί δεν του «μπλόκαραν» τους λογαριασμούς και τα περιουσιακά του στοιχεία, όταν χρεωστούσε 10.000 Ευρώ;
¨Γιατί δεν τον …μπαγλάρωσαν όταν το χρέος έγινε 1.000.000;
Γιατί δεν σούβλισαν αυτόν και την …ξανθιά γραμματέα του όταν το χρέος έφθασε στα 5, στα 7 στα 9 εκατομμύρια ΕΥΡΩ;;;
Προφανώς ξέρετε γιατί. Διότι οι εκάστοτε (δήθεν ) ελέγχοντες τά ‘πιαναν κάτω απ` το τραπέζι!.
Κι` έρχονται σήμερα οι αχρείοι να απειλούν εμένα ότι θα κατάσχουν ό,τι έχω και δεν έχω ( να μπλοκάρουν τη σύνταξή μου, προφανώς εννοούν ) χωρίς ΝΤΡΟΠΗ και χωρίς ΤΣΙΠΑ.
Ε! γι` αυτό και γω δημοσίευσα πριν λίγες μέρες απειλητικό άρθρο μου με τίτλο : « ΕΜΦΥΛΙΟΣ εν ΟΨΕΙ !! ΚΑΖΑΝΙ που ΒΡΑΖΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ », για το οποίο - όπως ξέρετε πολλοί από σας - κλήθηκα από τον ανακριτή και προειδοποιήθηκα πως κινδυνεύω να παραπεμφθώ για …. «προτροπή εις πράξεις βίας ».
ΜΑΚΑΡΙ, θα εξασφαλίσω τουλάχιστον τροφή και στέγη ….αφορολόγητη!
Δρ Βλάσης Γωγούσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: