28 Νοε 2009

Περί...αλάθητου

Στην...προσωπογραφία του ο κ. Μαγγούτας, γράφει μεταξύ άλλων: "...έχω τη γνώμη ότι όποιος φρονεί ότι εκφράζει το αλάθητο ή είναι αθεράπευτα αφελής ή ιδιομανής..." Μήπως μ΄αυτό ...φωτογραφίζει τα αφεντικά του ; Διότι αυτοί πιστεύουν ότι έχουν το αλάθητο, μη επιτρέποντας σε άλλους να έχουν άποψη ...έστω και διαφορετική !!! Και βέβαια "...Όποιος δεν τολμά να βάλει το όνομά του, δεν αξίζει τον κόπο να το διαβάσουμε όσο σοφό κι αν φαίνεται" ! Πέρα του ότι ...τα φαινόμενα απατούν, απορώ γιατί κάνατε τόσο κόπο και τόση τιμή, (εσείς και οι συνεργάτες σας )ν΄ασχοληθείτε μαζί τους, διαβάζοντάς τους και απαντώντας τους !!! Αφήστε τα ...παλιόπαιδα των άλλων Μ.Μ.Ε. στην ...ανυπαρξία τους ! Μην ασχολείστε μαζί τους...

1 σχόλιο:

Chris Mangoutas είπε...

Αγαπητέ κ. Περίδρομε

Είδα ότι αφιερώσατε στο πρόσωπό μου περισσότερα σχόλια από όσα αξίζω.

1. Κατ'αρχή δεν έχω αφεντικά, αλλιώς θα ήμουν συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος στην Ελλάδα από καιρό. Έχω γράψει σχεδόν σε όλα τα έντυπα που θέλησαν να φιλοξενησουν κάποιο άρθρο αλλά αυτό δε δημαίνει ότιέγιναν αφεντικά μου. Είμαι αφεντικό του εαυτού μου και δε χρειάζομαι άλλο αφεντικό, μου τάνω και περισσεύω.
2. Προβάλλω το γραφείο μου όπως μπορεί να κάνει κάθε επαγγελματίας στο Τορόντο που αγωνίζεται για το βιοπορισμό, γιατί αυτό είναι κακό?
3. Απαντώ σε σχόλια ακόμα και ανωνύμων αν πιστεύω ότι έχουν ξεπεράσει κάποια γραμμή και να αξίζουν απαντηση. Αν περάσουν την κόκκινη γραμμή θα είναι άλλη η αντίδρασή μου.

Τελικά γράφω αυτό που θέλω και δε με νοιάζει σε ποια ώτα θα πέσει. Δεν έχω κανενός συμφέροντα να προστατέψω και απλά γράφω τη γνώμη μου χωρίς να θεωρώ ότι αποτελεί θέσφατο ο,τι γράφω, ουτε αν αρέσει σε μερικούς και σε άλλους όχι.
Απλά γράφω επώνυμα και ας με κρίνουν ή κατακρίνουν όσοι θέλουν -- λέτε μετά τα 60 μου να με νοιαζει αυτό?

Χρήστος Μαγγούτας